Kick off på Frykstahöjden
Den 21 maj bjöd trivselgruppen på kick off för alla medarbetare i Karlstadsregionens vatten. Drygt 150 personer från Forshaga, Hammarö, Karlstad och Kil samlades på Frykstahöjden för att luncha, leka och lära känna varandra.
Det blev en dag som bjöd på härlig stämning trots lite svajigt väder. Efter lunch och tipspromenad var det lekar för hela slanten. En gofika hanns också med innan dagens vinnare korades. Här är några bilder från dagen.
Snabbt och smidigt genom rockringen.
Korrekt kalibrerade kubbkast kräver kolossal koncentration.
Läckande ledningar hanteras med van hand.
Ett stort tack!
Till alla som deltog och ett extra stort tack till Emelie, Tony, Thomas, William, Magnus, Sven-Erik, Louise och Antonia i trivselgruppen för ett kul arrangemang. Bra jobbat!
Sidan publicerad: 2026-05-26
Sidan uppdaterad: 2026-05-29
Hittade du det du sökte på sidan?








