Webbplatsen karlstad.se

Karlstad.se är Karlstads kommuns officiella webbplats. Den är vår främsta kanal för information och digital service till Karlstadsborna.

Kommunens officiella webbplats karlstad.se nylanserades i maj 2023. Det är en servicewebbplats. Det innebär att fokus ligger på att du som använder karlstad.se snabbt ska kunna utföra det du vill göra, hitta rätt information eller hänvisas vidare.

På karlstad.se kan du:

• använda kommunens digitala tjänster och service.
  • hitta kontaktuppgifter till Kontaktcenter, förtroendevalda och vissa tjänstepersoner.
  • få information om Karlstads kommuns service och verksamheter.
  • få information om vad som händer i Karlstads kommun.

Underwebbplatser

Karlstadsborna är den främsta målgruppen för karlstad.se. Delar av webbplatsen riktar sig också till exempelvis företagare och etablerare, turister och journalister. Karlstad.se har även ett antal underwebbplatser. Dessa handlar om ett avgränsat område eller riktar sig till en viss målgrupp.

Hjälp oss att bli bättre på webben

Tyck gärna till om webbplatsen

Taggar för sidan

Om webbplatsen