Arkivcentrum Värmlands pampiga stenbyggnadbyggnad
Okänd

Släktforskarcafé

Torsdag den 18 april är det släktforskarcafé på Arkivcentrum

Värmlands släktforskarförening bjuder in till Släktforskarcafé i Almqvistsalen, våning 7.

Vi träffas och fikar tillsammans, tar upp frågor som ni vill diskutera och få svar på. Hur presenterar jag min släktforskning? Hur gör jag en släktbok? Tips och idéer.

Datum: Torsdag 18 april
Tid: klockan 18.30
Plats: Arkivcentrum, Hööksgatan 2 (Gamla semis)

Avgiftsfritt och ingen föranmälan krävs.

Arkivcentrum Värmland är ett samarbete mellan Arkivenheten inom Region Värmland, Föreningsarkivet i Värmland, Värmlands företagshistoria och Karlstads kommunarkiv. Vi har också ett nära samarbete med Värmlands Släktforskarförening.

Sidan publicerad: 2024-04-11