Illustrerad stadsbild av Karlstad

Värmlands största lunchjogg

Torsdagen den 11 april kommer vi tillsammans med IF- Göta arrangera Värmlands största lunchjogg i Eva lisa Holtz arena. Alla som har möjlighet är välkomna att delta. Ingen föranmälan krävs.

Vad du som besökare kan förvänta dig av lunchjoggen

• Vår medarrangör IF- Göta, kommer att erbjuda löpcoachning i fyra olika grupper.
  • Gemensam uppvärmning klockan 11:45
  • Efter loppet erbjuder IF-Göta möjlighet att köpa grillade hamburgare eller korv till lunch.
  • Åldersgräns 15 år
  • Ingen föranmälan krävs

Att tänka på som deltagare:

• För att maximera deltagandet bör alla vara redo och ombytta senast klockan 11:45. Omklädningsrum finns tillgängliga i arenan för dem som behöver byta om.
  • För att skydda våra löparbanor är det viktigt att använda rena skor eller inomhusskor under träningen.

Arrangemanget är en del av årets breddidrottskommun.

Sidan publicerad: 2024-04-10

Taggar för sidan