Följ oss på Linkedin

Karlstads kommun har ett huvudkonto på Linkedin där vi tipsar om lediga jobb, berättar om vårt arbete, aktiviteter och våra verksamheter. Följ oss på Linkedin och se perspektiv inifrån vår koncern.

Det är utmanande, roligt och intressant att jobba inom offentlig sektor och det finns många viktiga yrken i vår koncern. Oavsett om du är intresserad av Karlstads kommun som arbetsgivare, är befintlig medarbetare eller bara allmänt nyfiken, gör du rätt i att följa oss på Linkedin. Några av våra bolag och enskilda förvaltningar har dessutom egna sidor som du finner längre ned på vår webbplats.

Exempel på våra inlägg

Skärmdump från Karlstads kommuns Linkedin-flöde: Elever och miljöstrateg intervjuas i TV4 nyhetsmorgon
Skärmdump från Karlstads kommuns Linkedin-flöde: Konstnär intervjuas framför videokamera
Skärmdump från Karlstads kommuns Linkedin-flöde: Anställda på Karlstads kommun berättar om sina yrken