Informationsmaterial

Karlstad är en underbar stad som vi vill berätta om. Det finns ett stort utbud av informationsmaterial. Använd gärna det om du ska berätta om platsen Karlstad och Karlstads kommun.

Ladda ner presentationer om Karlstad

Använd gärna presentationerna när du ska berätta om vår fina stad! Till en del av bilderna finns också anteckningar, som kan användas som talmanus. En del bilder är automatiskt animerade. Det betyder att texter och foton visas allt eftersom. Du väljer själv vilka bilder du vill använda. Ta bort de du inte behöver.

Visa upp platsen Karlstad

Karlstads platsvarumärke får användas av alla som vill marknadsföra regionen mot besökare, näringsliv och andra målgrupper.

Alla aktörer oavsett bransch, kan använda och därmed stärka platsvarumärket Karlstad, när de ser en vinst i att kommunicera sin tillhörighet till Karlstadsområdet, utan att begränsas av formella kommungränser.

Läs mer om platsvarumärket, ladda ned loggan, presentationer, hämta användbara texter och bilder om Karlstad, låna mässmaterial och filmer via länken nedan.

Har du frågor om vårt presentationsmaterial?

Då är du välkommen att kontakta Linda Olsson, kommunikationsstrateg.
Mejla till linda.olsson@karlstad.se eller ring 054-540 10 23.

Sidan uppdaterad: 2024-01-30